om

denna blogg är inte för en publik, jag vill egentligen bara samla mina spridda tankar (och lära mig html & javascript)

jag bryr mig egentligen ganska så mycket om att sidan utgår från engelska begrepp (about, home, etc.) trots att jag skriver själva inläggen på svenska. men de e lugnt, jag orkar inte leta genom alla jävla filer i den här webbsidan. kanske en ledig dag.

en bild på mig

Dä e ju ja ju!!